Nieuw forum

Hier kan je over poedels (en ook andere hondenzaken) kletsen !
Plaats reactie
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Nieuw forum

Bericht door Jippie » 10-07-2008 12:01

Hallo allemaal,

Ik was van plan om een nieuw forum te starten, maar ben daar vanwege andere dingen niet aan toegekomen. Nu zag ik dat iemand anders ook een nieuw forum gestart heeft, misschien een idee om daar naartoe te verhuizen :wink:

Ik ben daar dus ook gewoon lid, en heb verder niks met de opzet van dat forum te maken. Ik vind het wel handig, want ik heb al een forum, en twee forums onderhouden is toch best veel werk.

Kijken allemaal dus en stel je voor : [b][url]http://poedelpraat.forumup.nl[/url][/b]

Na een tijdje zal ik dit forum verwijderen.....

Ik moet me ook nog aanmelden bij poedelpraat, maar zie jullie vast gauw daar!
cicks90
Berichten: 14
Lid geworden op: 02-04-2008 13:07

Bericht door cicks90 » 10-07-2008 13:08

Hoi Kelly,

Ja ik heb de stoute schoenen aangetrokken en hem gemaakt.
Ik wilde hier wel een link zetten, maar ik wilde je eigenlijk niet passeren. Had je ook al een email en een PB gestuurd, maar kreeg geen reactie.
Ben hem toen toch maar gaan maken. Eigenlijk heb ik m gemaakt omdat het op het poedelprikbord er niet zo leuk meer aan toeging. Heel veel dingen mochten niet, wat wel begrijpelijk is omdat het een openbaar prikbord is, anders dan een forum, wat afgeschermd is of kan zijn.

Misschien is het dan een idee, om jou berichtje bij voorstellen te zetten, omdat er nog een paar mensen zich hier aangemeld hadden en nog niet toegelaten zijn. Zij kunnen dit topic niet lezen.

Ik heb je al toegelaten op het forum, dus ik zie je daar wel.

groetjes Hélène en een poot van Gerrit en Rinus
Merel
Berichten: 82
Lid geworden op: 09-06-2007 13:58

Bericht door Merel » 21-10-2008 21:08

ooo komt er ook 1 achter :lol:

nou dan ga ik mezelf ff verhuizen :wink:



(dacht ook al.. wat is t hier rustig..)
Plaats reactie