Bruin koningspoedel teefje van 3 jaar zoekt nieuw huis teab

Heb je iets te koop? Zoek je iets? Plaats het hier !
Plaats reactie
Claudia
Berichten: 27
Lid geworden op: 11-07-2007 12:08

Bruin koningspoedel teefje van 3 jaar zoekt nieuw huis teab

Bericht door Claudia » 27-10-2007 14:54

Sinds kort heb ik een 2e herplaatser erbij, zij is een bruin koningspoedel teefje van 3 jaar.

Aangezien zij niet zo goed alleen kan zijn en mijn andere hond nerveus wordt van haar onrust wil ik via deze weg proberen een nieuw thuis voor haar te vinden.

Voor meer info en/of foto's kunt u mij mailen of bellen.

Groetjes Claudia.
I wonder if other dogs think poodles are members of a weird religious cult. (-Rita Rudner)
Anneke
Net geboren
Net geboren
Berichten: 211
Lid geworden op: 08-08-2007 13:45

Re: Bruin koningspoedel teefje van 3 jaar zoekt nieuw huis t

Bericht door Anneke » 27-10-2007 15:57

Hoi hoi.

Tegenwoordig kan je daar heel goed spul voor krijgen.

!e Bach remedie en dan de rescue, hiervan doe je 2 spuitjes in haar bekkie en de hond zal echt rustiger zijn. Is een natuurlijk produkt.

En dan heb, www.hondenwebshop.nl ook een heel mooi iets. Onze dierenarts schrijf zelfs dit ook al voor. Namelijk:



Dap staat voor Dog-appeasing (kalmerende) Pheromone. Feromone zijn geurstoffen die bij dieren aanwezig zijn in de urine en ontlasting en in olie uit huidklieren. D.A.P. is een kalmerend fenomoon dat werkt tegen verlatingsangst vernielzucht, angst voor vuurwerk, tegen reisziekte, bij buitenshuis verblijf of opname in een dierenkliniek. En zeker als de hond in een nieuw gezin terecht komt.

Het is niet vies, je ruik het eigenlijk helemaal niet.

Gewoon in het stopkontakt, en je hond zal haar rust vinden.

Misschien een tip om te proberen voordat je besluit haar weer door te plaatsen. Want elke keer een andere baas, is ook niet goed. Geef haar een kans.
doky
Berichten: 11
Lid geworden op: 02-07-2007 12:52

Bericht door doky » 27-10-2007 18:06

misschien zou je hier al wat meer kunnen vertellen,b.v waarom de vorige eigenaar haar weg heeft gedaan,en waar merk je aan dat ze niet alleen kan blijven?gaat ze blaffen of loeien of gaat ze echt slopen?kan ze met kinderen overweg?
Plaats reactie