GRAAG IEDEREEN ZICH AANMELDEN!!!!!!!

Wil je wandelen met andere poedel liefhebbers? Spreek hier een plaats&datum af !
Plaats reactie
Anneke
Net geboren
Net geboren
Berichten: 211
Lid geworden op: 08-08-2007 13:45

GRAAG IEDEREEN ZICH AANMELDEN!!!!!!!

Bericht door Anneke » 09-09-2007 14:14

Ik zou dolgraag willen weten wie er nu zin in heeft.
Want vele zeggen ja en straks is er geen mens te bekennen. Zou ik zonde van mijn tijd vinden, en jammer voor de inzet.

Menige hebben me wel een mail gestuurd die staan dus aangemeld.

Maar kom op mail even ja of nee, zodat ik ermee door kan gaan.

Mijn mails is Ramanika@wanadoo.nl, of zet het hieronder neer.[/b]
Lieke
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-09-2007 20:52

Bericht door Lieke » 09-09-2007 15:54

Hoi Anneke,

Ik heb geantwoord op een draadje van mij : Even voorstellen, maar toch nog eventjes hier"" en op een draadje van jou.

In dat draadje geef je aan dat het op een zondag is, maar zondag is het de 14e en niet de 13e, althans dat zegt mijn agenda.

Ik hoop dat het wel de 14e is omdat we dan all in de family kunnen komen en dan zet ik het gelijk vast. Het lijkt me wel leuk namelijk zo een dagje uit. We moeten er wel een uur voor sturen, maar dat geeft niet.

grtjes
Lieke
en een poot van Caine
Lieke
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-09-2007 20:52

Bericht door Lieke » 09-09-2007 22:18

Hoi Anneke, ik ben echt toch nog echt zo blond...... Jippie wees mij erop dat het op de zondag is...

Nou dan schrijf ik het in mijn agenda en komen we "all in the family" naar de Drunense Duinen. Uiteraard incl. Caine.

Dus Anneke, schrijf me maar in: 2 volwassenen, 3 kids en 1 poedel (die al denkt dat ie al een mens is).

Groetjes
Lieke (die eigenlijk best nieuwsgierig is hoeveel mensen en honden komen)
en een poot van Caine
Anneke
Net geboren
Net geboren
Berichten: 211
Lid geworden op: 08-08-2007 13:45

Bericht door Anneke » 10-09-2007 13:22

Ik laat je het weten hoeveel het hangt nog een beetje van een fokker af die wil heel graag met 9 abricoos komen lollll

Dan tel het echt hard he, maar ach ik denk maar zo wie kom is welkom wie achteraf niet kom mmm stel me telleur.

Maar je hoor van mij er zijn er nu zo'n 19 poedels dacht ik.
Plaats reactie