Clubmatch Almelo, 3 Juni'07

Plaats hier alles wat te maken heeft met shows/clubmatches en andere hondenevenementen. Uitslagen/fotos, zijn natuurlijk ook harstikke welkom !
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 15-06-2007 20:56

[quote="Jippie"]Hoi dat zou best kunnen!
Ben vergeten wat haar kennelnaam nou was, zal zo even in het boekje kijken. Achter Pip liep haar reu, dat was voor Beste van het Ras. En daarvoor liep ze inderdaad met een heel leuk poedelpupje. In de erering werd ze daar 2e mee ! De poedels hebben het eigelijk allemaal goed gedaan in de erering, want met de "kind-hond-show" werd een jongetje met zijn poedel eerste :wink:

Hier staan ook nog foto's op de site van KC Almelo:
[url]http://www.kcalmelo.nl/[/url][/quote]

als het de poedel is van het jongetje ... dan is het die niet ... want ze heten anders ... euhhh de pup zou net als Ayla heten: from the Transilvanien Hills ... en dr reu idd de papa van Ayla ff kijken hoe die heet (stamboom pakken LOL :roll: ):

Jaset's transylvania jazz (oftewel Jack)

ben benieuwd LOL :)
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 15-06-2007 21:15

:lol: JA het is dr !!!!!! haha ... zo grappig hoe je iemand bijna kan herkennen aan zn manier van lopen lol ... (door dr voeten/schoenen op halve foto van Kelly :shock: ). Wat ontzettend leuk !!!!!!.

Cash; zusje van mijn Ayla !!!!
[img]http://www.kcalmelo.nl/2007clubmatch/ei ... C03471.jpg[/img]

en idd 2e plaats gehaald.

Jack kan ik niet vinden tussen de foto's, die had zich verstopt ofzo? lol.
Pip vond ik wel !!!! :D wauw wat een enorme kuif of hoe noemen ze dat ' topknot' ??? heeft ze!!!!! mooi hoor en wat een werk zeg, heb ik boel bewondering voor !!.

leuk :)

gr. Ellis
WopTom
Berichten: 43
Lid geworden op: 18-06-2007 01:50

Bericht door WopTom » 20-06-2007 21:15

Gefeliciteerd.

Duxy is echt een mooi hondje zeg. Prachtig koppie.
En gewelidig dat Pip het ook zo goed doed. Ze staat er prachtig bij. Een echt schowgirl!
Plaats reactie