24 November DE WINNER

Plaats hier alles wat te maken heeft met shows/clubmatches en andere hondenevenementen. Uitslagen/fotos, zijn natuurlijk ook harstikke welkom !
Mickey D
Berichten: 22
Lid geworden op: 21-08-2007 20:24

gefeliciteerd

Bericht door Mickey D » 26-11-2007 15:03

Allemaal van harte gefeliciteerd!!!

Groetjes Gerhalda, Porky en Mickey
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 28-11-2007 00:25

Gefeliciteerd met Pip !!! Ik vind zo grappig, door jouw shows zie ik steeds het zusje van Ayla :roll: , die liep achter je. Cash heet ze. Ik neem aan dat je van haar gewonnen hebt ;) hihi ... Het leek wel of Cash een heel stuk groter was dan Pip ?! Of dat ligt aan al dat haar !!. O jeetje al dat gevoel enzo, Ayla zou gaan spelen en vechten met zo'n keuring :roll: :roll: omdat ze het zo leuk vindt *zucht* maar dat zal er wel uitgaan als je vanaf het begin shows doet hihi. Erg leuk iig om te zien :D.
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 29-11-2007 00:02

[quote="Jamie & Ayla"]Gefeliciteerd met Pip !!! Ik vind zo grappig, door jouw shows zie ik steeds het zusje van Ayla :roll: , die liep achter je. Cash heet ze. Ik neem aan dat je van haar gewonnen hebt ;) hihi ... Het leek wel of Cash een heel stuk groter was dan Pip ?! Of dat ligt aan al dat haar !!. O jeetje al dat gevoel enzo, Ayla zou gaan spelen en vechten met zo'n keuring :roll: :roll: omdat ze het zo leuk vindt *zucht* maar dat zal er wel uitgaan als je vanaf het begin shows doet hihi. Erg leuk iig om te zien :D.[/quote]

Ooh wat leuk dat dat het zusje is van Ayla !! Pip had inderdaad van haar gewonnen :wink:

En Pip vind het showen ook allemaal geweldig, ik oefen eigelijk nooit, en toen moest ik dus zoals ik al zei van de keurmeester met een los lijntje lopen...nou...als Pip iets ziet bungelen dan grijpt ze er in :lol: Nou ja...het hoeft ook allemaal niet zo super strak en netjes, poedels zijn nou eenmaal vrolijke jolige fransen !

Maar met betasten staat Pip wel keurig stil, dat zit er echt al vanaf pup in. Prachtig staan, ik hoef haar niet eens te ondersteunen, ze blijft staan en de keurmeester kan zijn gang gaan. Deze keurmeester ging nog even met haar "neuzen". Maar Pip is helemaal geen hond die in je gezicht likt en kusjes geeft(zelfs aan mij doet ze dat altijd maar een klein beetje, Pip is meer van het speels bijten in je handen enzo), dus ze keek hem echt zo heel arrogant aan....toen moest ik lachen. Dat zie je ook op het filmpje, dat hij op de tafel even naar haar toe boog.
WopTom
Berichten: 43
Lid geworden op: 18-06-2007 01:50

Bericht door WopTom » 10-12-2007 15:14

Voor alle liefhebbers
op mijn fotosite is mijn verzammeling van mijn foto's van de zaterdag te zien
http://www.flickr.com/photos/petsofme/s ... 329675986/
Plaats reactie