Rotterdam 26 aug.2007 !

Plaats hier alles wat te maken heeft met shows/clubmatches en andere hondenevenementen. Uitslagen/fotos, zijn natuurlijk ook harstikke welkom !
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 01-09-2007 22:52

[quote="Charmé"][quote="Jippie"][quote="Charmé"]Gefeliciteerd ( ik zag het net pas)!!!!
Ze zien er geweldig uit!

P.s. Niet te veel met complimentjes strooien daar kan ik helemaal niet tegen :oops:[/quote]

hahah nou als het zo is, dan doe ik dat gewoon graag. :wink:
Wanneer ga jij nou weer showen? Ik zit te denken om naar Dortmund te gaan, maar daar mag je zowieso niet lakken he?! Niet dat ik dat heel erg vind hoor :P

Dank voor de felicitatie trouwens ! :)[/quote]

Ik ga weer naar Maastricht met Ciëlle, het valt een beetje te veel samen met de behendigheid en een zaterdag show pak ik ook meestal niet.

Als je naar Dortmund gaat is het afhankelijk van de organiserende poedelclub. De één is echt tegen lakken en de ander staat het nog oogluikend toe, net als bij ons.[/quote]

Oke...nou ik ga nog ff goed overleggen hier, of we naar Dortmund gaan of niet. (kan nog tot 7 sept. geloof ik) Ik vind het wel altijd een super leuk show, met die hoop stands ! :D
Maastricht zit ik ook aan te denken, het kan nog tot 10 September. Mijn moeder vond het wel een heel eind weg, voor jullie nog verder dan :shock: Misschien schrijf ik ook wel alleen Dux in, maar dan heb ik altijd weer spijt als ik de ander niet ingeschreven heb :roll:

Kan Cielle kampioen worden nu?
Charmé
Net geboren
Net geboren
Berichten: 106
Lid geworden op: 09-06-2007 21:55

Bericht door Charmé » 02-09-2007 09:52

[quote="Jippie"][quote="Charmé"][quote="Jippie"][quote="Charmé"]Gefeliciteerd ( ik zag het net pas)!!!!
Ze zien er geweldig uit!

P.s. Niet te veel met complimentjes strooien daar kan ik helemaal niet tegen :oops:[/quote]

hahah nou als het zo is, dan doe ik dat gewoon graag. :wink:
Wanneer ga jij nou weer showen? Ik zit te denken om naar Dortmund te gaan, maar daar mag je zowieso niet lakken he?! Niet dat ik dat heel erg vind hoor :P

Dank voor de felicitatie trouwens ! :)[/quote]

Ik ga weer naar Maastricht met Ciëlle, het valt een beetje te veel samen met de behendigheid en een zaterdag show pak ik ook meestal niet.

Als je naar Dortmund gaat is het afhankelijk van de organiserende poedelclub. De één is echt tegen lakken en de ander staat het nog oogluikend toe, net als bij ons.[/quote]

Oke...nou ik ga nog ff goed overleggen hier, of we naar Dortmund gaan of niet. (kan nog tot 7 sept. geloof ik) Ik vind het wel altijd een super leuk show, met die hoop stands ! :D
Maastricht zit ik ook aan te denken, het kan nog tot 10 September. Mijn moeder vond het wel een heel eind weg, voor jullie nog verder dan :shock: Misschien schrijf ik ook wel alleen Dux in, maar dan heb ik altijd weer spijt als ik de ander niet ingeschreven heb :roll:

Kan Cielle kampioen worden nu?[/quote]

Gezellig als jullie ook komen! Ciëlle moet nog een 1/4 punt, dus het kan.
Groetjes Jacqueline, Charmé, Ciëlle, Joujoux, Shiva, Gringa en Dorothy!
[img]http://i91.photobucket.com/albums/k295/ ... k20072.jpg[/img]
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 02-09-2007 10:53

[quote="Charmé"][quote="Jippie"][quote="Charmé"][quote="Jippie"][quote="Charmé"]Gefeliciteerd ( ik zag het net pas)!!!!
Ze zien er geweldig uit!

P.s. Niet te veel met complimentjes strooien daar kan ik helemaal niet tegen :oops:[/quote]

hahah nou als het zo is, dan doe ik dat gewoon graag. :wink:
Wanneer ga jij nou weer showen? Ik zit te denken om naar Dortmund te gaan, maar daar mag je zowieso niet lakken he?! Niet dat ik dat heel erg vind hoor :P

Dank voor de felicitatie trouwens ! :)[/quote]

Ik ga weer naar Maastricht met Ciëlle, het valt een beetje te veel samen met de behendigheid en een zaterdag show pak ik ook meestal niet.

Als je naar Dortmund gaat is het afhankelijk van de organiserende poedelclub. De één is echt tegen lakken en de ander staat het nog oogluikend toe, net als bij ons.[/quote]

Oke...nou ik ga nog ff goed overleggen hier, of we naar Dortmund gaan of niet. (kan nog tot 7 sept. geloof ik) Ik vind het wel altijd een super leuk show, met die hoop stands ! :D
Maastricht zit ik ook aan te denken, het kan nog tot 10 September. Mijn moeder vond het wel een heel eind weg, voor jullie nog verder dan :shock: Misschien schrijf ik ook wel alleen Dux in, maar dan heb ik altijd weer spijt als ik de ander niet ingeschreven heb :roll:

Kan Cielle kampioen worden nu?[/quote]

Gezellig als jullie ook komen! Ciëlle moet nog een 1/4 punt, dus het kan.[/quote]

Ooooh spannend !! Ik hoop het!
Mickey D
Berichten: 22
Lid geworden op: 21-08-2007 20:24

gefeliciteerd

Bericht door Mickey D » 02-09-2007 20:11

Wat een mooie honden heb je toch.

De poedel is Pip he?

Wat is die toch mooi geknipt, ik hoop dat ik dat ook nog voor elkaar krijg bij Mickey. Ik ben zelf namelijk geen trimster, maar ik vind van me zelf dat het er nog best wel goed uit ziet (oefening baart kunst).

Ik hoop dat het me snel lukt om een foto te plaatsen dan kan iedereen Mickey ook zien.

Groetjes Gerhalda
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Re: gefeliciteerd

Bericht door Jippie » 02-09-2007 23:08

[quote="Mickey D"]Wat een mooie honden heb je toch.

De poedel is Pip he?

Wat is die toch mooi geknipt, ik hoop dat ik dat ook nog voor elkaar krijg bij Mickey. Ik ben zelf namelijk geen trimster, maar ik vind van me zelf dat het er nog best wel goed uit ziet (oefening baart kunst).

Ik hoop dat het me snel lukt om een foto te plaatsen dan kan iedereen Mickey ook zien.

Groetjes Gerhalda[/quote]

Ja Pip is de poedel :wink:

Je moet gewoon een keer je poedel laten knippen door iemand die heel mooi kan knippen, die kan je dan tips geven, en je moet gewoon heel goed kijken. Ik heb ook steeds foto's gemaakt als Pip geknipt was door een ander, en ook als ik zelf heb geknipt maak ik foto's, dan kan je altijd weer ff terugkijken, en het na knippen.

Het is wel handig en leuk als het zelf een beetje lukt, althans dat vind ik wel :)
Mickey D
Berichten: 22
Lid geworden op: 21-08-2007 20:24

knippen

Bericht door Mickey D » 03-09-2007 08:53

Ja ik heb ook eerst altijd op internet na een duidelijke foto gekeken en dan proberen om het ook zo te krijgen.

Ik vind het gewoon hartstikke leuk om te doen, en als je dan klaar bent zien ze er weer zo mooi uit.

Groetjes Gerhalda
Plaats reactie