Is je hond aaibaar voor kinderen?

Hier kan je een vraag met poll openen !
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Is je hond aaibaar voor kinderen?

Bericht door Monique » 13-07-2007 06:27

Vienna en Kay wel, als de kinderen een jaar of 3 zijn. Bij Vienna is kind=bal=spelen :D .
Als ze jonger zijn, dan vind Kay het eng, en ontwijkt ze
Didge houd niet zo van kinderen en gaat achter mij liggen
Nijsluc
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-06-2007 20:59

Bericht door Nijsluc » 13-07-2007 10:40

Suske is als pup eens geslagen door een kind en sindsdien nooit geen kindervriend meer geweest .Hij zal niet bijten maar hij gaat ervan lopen en laat zich niet aaien.
Misschien ook omdat wij geen kleine kinderen hebben ???

:?:
"""""""""SUSKE""""""""""
Charmé
Net geboren
Net geboren
Berichten: 106
Lid geworden op: 09-06-2007 21:55

Bericht door Charmé » 15-07-2007 00:39

Het gaat er bij mijn poedels niet om hoe oud de kinderen zijn maar hoe ze de honden benaderen (maar dat is ook zo bij volwassenen). Als je dat begeleid dan vinden ze het geweldig aandacht te krijgen van wie dan ook. Ik moet met de grote poedel wel een beetje oppassen dat ze niet te wild wordt, ze ziet alles als een spelletje.

Mijn chihuahua's zijn meer voor de eigen roedel, al is de nieuwste aanwinst wel een stuk makkelijker in dat opzicht.
Groetjes Jacqueline, Charmé, Ciëlle, Joujoux, Shiva, Gringa en Dorothy!
[img]http://i91.photobucket.com/albums/k295/ ... k20072.jpg[/img]
Merel
Berichten: 82
Lid geworden op: 09-06-2007 13:58

Bericht door Merel » 16-07-2007 16:15

Yadi houd niet van heeele kleine kinderen.. want die maken van die onverwachtse bewegingen! verder vind ze iedereen geweldig!

En Runa houd helemaaaaal niet van vreemde kinderen, en mensen hahaahh, mamma's kindje :wink:
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 17-07-2007 15:24

Ja vinden ze hier prima hoor, als ze maar rustig benaderen. En idd Pip kan ook wel druk zijn als er hier kinderen zijn, dan springt ze er graag tegen aan enzo...
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 18-07-2007 16:41

ik wilde dus gaan antwoorden boven de 4 jaar ongeveer :D maar nu is net een vriend van mij op bezoek geweest met zijn zoontje van anderhalf. Dat kereltje was absoluut niet bang voor mijn honden en heeft ze ook met respect benaderd. In die zin dat hijzelf zoiets had van: ok jullie wonen hier en ik loop hier beetje rond haha :lol: . Hij was te jong om ze te aaien en hij wilde het ook niet, maar hij liep op het losloopveld te rennen terwijl zijn papa frisbees gooide voor mijn honden :D :lol: . Het enige wat ik altijd heeel goed in de gaten houd , is dat hoe lief mijn honden ook zijn; er altijd een roedel-drang blijft ... ik merkte het meteen want dat kereltje was nog zo klein die werd eerst nog op schoot gehouden; wat willen mijn honden ???? op schoot ... ja niet dus he. Maar oh wat kunnen mensen die dat allemaal niet weten/snappen zich daar dan in vergissen en wat voor drama's kunnen daaruit ontstaan :( . naja heel verhaal geworden :shock:
Lysette
Net geboren
Net geboren
Berichten: 235
Lid geworden op: 09-06-2007 16:52

Bericht door Lysette » 19-07-2007 15:31

Jip vindt kinderen helemaal prachtig. Benno laat het wel toe maar vindt er verder niet zo heel veel aan :wink:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v180/ ... dtek-2.jpg[/img]
In liefdevolle herinnering; Floor & Job
davy
Net geboren
Net geboren
Berichten: 220
Lid geworden op: 18-06-2007 00:13

Bericht door davy » 10-08-2007 22:22

al onze poedels zijn heel geduldig met eigen kinderen en de jongsten duldden ook vreemde kinderen, al houden we dat altijd wel in de gaten.
De witte poedel duld bij vreemde kinderen enkel de baby's en peuters tot zowat 2 à 3 jaar ongeveer. Hij vertoont een enorm geduld en is beschermend tegenover dat kleine grut.
Met vreemde oudere kinderen moeten we oppassen en hangt alles van de manier van benadering.
wandelen en sporten met mijn honden,
zolang het maar leuk is

[img]http://img.photobucket.com/albums/v337/ ... Image3.jpg[/img]
Priscilla
Berichten: 6
Lid geworden op: 22-04-2008 15:30

Bericht door Priscilla » 25-04-2008 12:33

Ik heb gestemt op; Ja alle kinderen.
Want ik kreeg mijn dwergpoedeltje toen ik nog aardig jong was, ik was 8 of 9. En ik mocht alles met haar doen en me zus ook.

Als er mensen op visite komen met kinderen wilt ze niks anders dan bij hun zitten op de bank. :)
Chub
Berichten: 81
Lid geworden op: 02-11-2007 13:31

Bericht door Chub » 25-04-2008 12:55

Ik heb niet gestemd. Ik laat Chubby in principe nooit door vreemden aaien.
Chubby heeft een naar verleden en ik weet nooit hoe hij reageert. Soms vindt hij het prima en soms ook niet. En dat maakt niet uit of het kinderen of volwassenen zijn.
[img]http://i86.photobucket.com/albums/k97/C ... hrift4.jpg[/img]

No laws, no limits, one rule.... Never fall in love!
Plaats reactie