Prikkeldraad

Hier kan je over poedels (en ook andere hondenzaken) kletsen !
Plaats reactie
Sacha
Berichten: 85
Lid geworden op: 25-07-2007 07:59

Prikkeldraad

Bericht door Sacha » 25-03-2008 11:58

Hallo allemaal

Vanmorgen met de honden gaan wandelen. Jazz had er zin in, vooral in de sneeuw. Ze loopt altijd los in het bos. Op een gegeven moment ziet ze mensen op de tennisbaan aan het werken en gaat er naar toe. Ik fluit haar terug en ze rent me toch in een prikkeldraad. Ik rende er naar toe, maar ze had zich al losgerukt.
Resultaat : een heel stuk uit haar oor......het bloed liep overal :? Op haar oor, op haar pootjes, op de sneeuw. Gauw naar de dierenarts gebeld en daar konden we meteen terecht. Het moest inderdaad gehecht worden. Ze is daar nu nog want ze moest een roesje hebben. Ze gaan bellen als ze weer wakker is.

Aan de ene kant vind ik het zo vervelend dat Jazz daar nu zo alleen ligt, maar ja....Mila (mijn dochtertje) is er ook nog en die kan absoluut niet tegen dit soort dingen. Ook is wachten niet één van haar specialiteiten. En daar kwam ook nog bij dat Tapas (onze duitse herder) nog niet goed was uitgelaten....dat moest ook nog gebeuren...

Goh.....het is toch zo jammer dat je niet drie dingen tegelijk kunt doen.

groetjes
Sacha
Anneke
Net geboren
Net geboren
Berichten: 211
Lid geworden op: 08-08-2007 13:45

Re: Prikkeldraad

Bericht door Anneke » 25-03-2008 13:53

O O.

Wat een pech en dat op deze morgen. Ik heb dat ook eenmaal met mijn pup gehad, en oo wat baal je dan.
Maar het gekke is, je hond zal zich niet storen om het weer zo te doen, want in hun entosiasme zien ze echt geen prikkeldraad.

Was haar oortje zo beschadigd?
Plaats reactie