Rauwdauwer!

Hier kan je over poedels (en ook andere hondenzaken) kletsen !
Plaats reactie
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Rauwdauwer!

Bericht door Jippie » 10-06-2007 22:21

Vandaag was het weer zo ver...Pip kwam terug met een hele takkenstruik in haar vacht ! Ik weet wel wanneer dit altijd gebeurd, dit is als Quapa en Pip samen op het terrein loslopen, Pip gaat dan met Quapa mee op "jacht" en dan rennen ze door de natte struiken/coniferen door. Dus al die takjes blijven in de vacht hangen, opzich niet zo'n ramp...je haalt het er met moeite wel weer uit, en ach...als Pip dan plezier heeft gehad :wink: Nu hoorde ik alleen ineens een harde gil! Dus ik loop op het gegil af, komen daar Quapa en Pip aan...Pip kreupe en een en al struikl! Arm meisje... :( Even op tafel gezet, geborsteld, alle takjes eruit gepriegeld en gekeken waar ze pijn had, het bleek in haar schouder te zitten. Wat er gebeurd is weet ik niet, maar ik vermoed dat ze ergens in is blijven haken en een rare draai heeft moeten maken met haar voorpoot. Gelukkig loopt ze nu toch weer goed, het is nog wel beetje gevoelig op die plek... Pip is ook zo ontzettend wild !!
Merel
Berichten: 82
Lid geworden op: 09-06-2007 13:58

Bericht door Merel » 10-06-2007 22:26

och arme pip!
gelukkig loopt ze weer helemaal goed!!!

wel lekker dat ze bij jou zo kunnen rennen jagen en rousen op het terrein!! heerlijk voor je honden :wink:
davy
Net geboren
Net geboren
Berichten: 220
Lid geworden op: 18-06-2007 00:13

Bericht door davy » 11-03-2008 12:45

jaja dat terugkomen met een half bos in de vacht... dat kennen we ook :roll:
:lol:
wandelen en sporten met mijn honden,
zolang het maar leuk is

[img]http://img.photobucket.com/albums/v337/ ... Image3.jpg[/img]
Plaats reactie