straal.....

Alles wat je nog wilt vertellen maar wat nergens anders thuis hoort. Kortom...een plek waar het niet over honden gaat !
Plaats reactie
Sietje
Berichten: 28
Lid geworden op: 22-08-2007 20:04

straal.....

Bericht door Sietje » 10-09-2007 22:33

Hallo allemaal!
Nou heb ik toch wel een beetje een raar probleem, hoor! Ik weet niet of er hier meer mensen zijn met een Toypoedelreutje, maar ik heb sinds een aantal weken een schat van een Toytje, ben helemaal stapel op hem maar hij heeft een klein probleem....... hij plast tegen zijn eigen voorpoten aan!!!!! Ik probeer hem zoveel mogelijk tegen bomen en palen te laten plassen, dan heeft 'ie er minder last van, maar 9 van de 10 keer vindt hij het nodig om over de plas van de andere honden heen te plassen en dan zit 'ie er dus helemaal onder :? Ik verwacht niet echt dat iemand mij een advies kan geven, we kunnen moeilijk zijn "je-weet-wel" gaan inkorten :lol: , maar vond het wel grappig om hier te vermelden. Je ziet dat je soms tegen de vreemdste dingen aan kunt lopen met die gekke poedels van ons :D !!!

[url=http://upload3.postimage.org/9726/photo_hosting.html][img]http://upload3.postimage.org/9726/DSCF0004.jpg[/img][/url]
Nijsluc
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-06-2007 20:59

Bericht door Nijsluc » 10-09-2007 23:01

Kun je het piemeltje niet een beetje naar links of rechts plooien :lol:
"""""""""SUSKE""""""""""
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 10-09-2007 23:07

Haha tjah.....das het nadeel van een reu.
Ik heb het hier ook met mijn powderpuff reu, die piest ook over zijn eigen poten. Niks aan te doen dus.... :lol:
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 10-09-2007 23:10

Ja vies is dat he !!! Mijn reu doet het ook :( die piest tegen zn voorpoten aan omdattie idd ergens graag overheen wil plassen :x . Jamie is zilvergrijs en dat zie je dus ook. Enneh de maat zegt niks, hij is een grote middenslag poedel en piest er net zo hard tegenaan :x
:roll:
Plaats reactie