Paarden..

Alles wat je nog wilt vertellen maar wat nergens anders thuis hoort. Kortom...een plek waar het niet over honden gaat !
Plaats reactie
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Paarden..

Bericht door Jippie » 13-08-2007 19:10

Nog meer mensen die iets met paarden hebben?!

Lysette....af en toe kijk ik eens op bokt, heeel weinig want ik vind het zoooo'n groooot forum. Maar ik kwam een bericht van jou tegen, dus jij hebt ook iets met paarden?
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Re: Paarden..

Bericht door Monique » 14-08-2007 06:44

[quote="Jippie"]Nog meer mensen die iets met paarden hebben?!

Lysette....af en toe kijk ik eens op bokt, heeel weinig want ik vind het zoooo'n groooot forum. Maar ik kwam een bericht van jou tegen, dus jij hebt ook iets met paarden?[/quote]

Ik heb altijd paarden en pony's gehad. De hippische opleiding in Deurne gedaan, en op verschillende grote springstallen stage gelopen.
Voor dat ik trimster werd, heb ik bij een grote stoeterij als groom gewerkt. Binnen,-en buitenland :D
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Re: Paarden..

Bericht door Jippie » 14-08-2007 11:33

[quote="Monique"][quote="Jippie"]Nog meer mensen die iets met paarden hebben?!

Lysette....af en toe kijk ik eens op bokt, heeel weinig want ik vind het zoooo'n groooot forum. Maar ik kwam een bericht van jou tegen, dus jij hebt ook iets met paarden?[/quote]

Ik heb altijd paarden en pony's gehad. De hippische opleiding in Deurne gedaan, en op verschillende grote springstallen stage gelopen.
Voor dat ik trimster werd, heb ik bij een grote stoeterij als groom gewerkt. Binnen,-en buitenland :D[/quote]

Oke op en top paardenvrouw dus :wink:

Ik vind paarden heel leuk, maar echt werken op een stal zie ik niet zitten. Daar ben ik achter gekomen na stages lopen toen ik nog op de middelbare zat en ik de paardenhouderij opleiding ging doen. Die ik niet heb afgemaakt, omdat ik het niet leuk vond. Heb wel de 1e fase orun gedaan, gewoon handig om te hebben. Maar ik rijd gewoon lekker thuis op mijn paardjes :) Hoop dit jaar weer eens te kunnen starten, ben er dik een jaar uit geweest :wink:
Anneke
Net geboren
Net geboren
Berichten: 211
Lid geworden op: 08-08-2007 13:45

Re: Paarden..

Bericht door Anneke » 14-08-2007 20:40

Ook ik heb veel met paarden gedaan. Werkte op een stoeterij die ze zelf op gingen halen in polen. Deze moesten allemaal getraint worden wat enkele botbreuken heb opgeleverd.

Tegenwoordig een grotere klik met honden vang ze op als mensen op vakantie gaan of een dag weg moeten. Zelfs 2 als de baasjes allebei gehele dagen moeten werken dan komen ze gezellig hierheen.
Lysette
Net geboren
Net geboren
Berichten: 235
Lid geworden op: 09-06-2007 16:52

Bericht door Lysette » 15-08-2007 09:54

Ik heb jaren gereden. Maar helaas, mijn tijd is nu te beperkt en op de manege rijden vind ik niet zo leuk :( . Vroeger had ik verzorgpony's, dat was echt super! Twee welshjes waar we alles mee mochten :D
Maar toen ben ik ook op bokt gekomen maar ik kijk nu meer foto's dan dat ik er echt wat plaats :lol:

Maar het kriebelt wel regelmatig hoor...
[img]http://img.photobucket.com/albums/v180/ ... dtek-2.jpg[/img]
In liefdevolle herinnering; Floor & Job
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 15-08-2007 21:26

aah oke ! Leuk !
Jammer dat je er nu geen tijd meer voor hebt... :wink:

En nee manege rijden lijkt mij ook niet zo leuk, dat heb ik alleen heel vroeger gedaan....van mijn 3e tot 8e ofzo, daarna ben ik met eigen pony gewoon naar de ponyclub/vereniging gegaan.
Merel
Berichten: 82
Lid geworden op: 09-06-2007 13:58

Bericht door Merel » 25-08-2007 16:57

ik heb ook paard gereden!!!
zo'n 5 jaar jaar lang, nu heb ik dat al zo'n 4 jaar niet meer gedaan!
vond het wel altijd heerlijk 8)

ik heb er nu geen geld voor, op een manege rijden is wel minder leuk idd.. maar wie weet verdien ik ooit nog es flink wat geld voor een paardje :wink:
Chub
Berichten: 81
Lid geworden op: 02-11-2007 13:31

Bericht door Chub » 02-11-2007 19:19

Ik heb een eigen paardje, alweer 10 jaar. Zie mijn onderschrift :D
[img]http://i86.photobucket.com/albums/k97/C ... hrift4.jpg[/img]

No laws, no limits, one rule.... Never fall in love!
Sacha
Berichten: 85
Lid geworden op: 25-07-2007 07:59

Bericht door Sacha » 02-11-2007 20:26

Hai allemaal

Zelf heb ik niet zo veel met paarden, maar mijn dochter van 20 daarentegen....het is haar lust en leven. Na de HAVO is ze de MBO-opleiding "paardenmanagement" in Barneveld aan het volgen. Dit is haar laatste jaar....dus af en toe vang ik wel wat op van het paardengebeuren. Wel interessant, maar ikzelf hou me liever met honden bezig. Ik vind paarden zo ontzettend groot......
Ik heb altijd bewondering voor mensen die niet "bang" voor paarden zijn.

Groetjes
Sacha
Sietje
Berichten: 28
Lid geworden op: 22-08-2007 20:04

Bericht door Sietje » 02-11-2007 22:42

Hoi,
Heb vroeger ook jaren gereden, maar altijd met de bibbers. Was bang als ik er op zat en nog banger als ik er naast stond. Maar vreemd genoeg bleef het trekken. Een aantal jaar geleden heb ik de draad weer opgepakt, maar ik bleef een "hopeloos geval", haha! Dus nu heb ik een paar grote poedels in de maat "paard" en dat bevalt uitstekend! En ik stap nu voor geen goud meer op een paard! Heb wel enorm bewondering voor jullie, helden, haha! :lol:
Plaats reactie