Verse vis gegeten !!

Alles over de voeding van de hond.
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 25-06-2007 23:23

[quote="Monique"] Veel informatie kun je vinden op: www.barfplaats.nl of www.voernatuurlijk.nl of www.natuurlijkeveoding.nl[/quote]

ik heb me aangemeld op barfplaats en voornatuurlijk ; zo af en toe wil ik de carnibest wel doorbreken met barfdingen :wink: en wil daar wel over lezen enzo :wink:
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 26-06-2007 06:10

[quote="Jippie"]Vandaag heb ik dus wel haring gehaald, ga van de week wel ff sardientjes halen. Dan wacht ik nog wel even met de zalmkoppen, kon er eind van de week wel wat krijgen van de visboer, hij gaf het zelf ook aan de honden. (honden van de visboer zullen wel veel vis eten :lol: )

Ik heb trouwens de kop en wat graat met losse stukjes vlees eraan gegeven. Aan nog maar 1 hond.

Verslagje:
Quapa die dacht..ooh lekker ! een eendennek....maar dat viel tegen, ze nam het in haar bek en legde het meteen weer op de grond neer. Ze likte er wat aan, nam het weer in haar bek maar echt kauwen wilde(durfde?) ze niet. Dus gaf ik die vis maar even aan Dux, nou die begon er aan te kauwen alsof hij nooit anders gedaan heeft. Het is lekker soepel zo'n visje, dus makkelijk in stukjes te kauwen. Nu maar eens kijken of nog meer honden hier er trek in hebben. En dan uitbreiden naar "grotere vissen"

Het was wel heel grappig om te zien dat Dux er meteen raad mee wist, hij heeft wel ervaring met kippennekkies, maar zo'n vis is toch anders :lol: Het is dan ook wel een gigantisch vreetmonster hoor ![/quote]

Ik zou de zalmkoppen gewoon meenemen. Maar wel 2 a 3 weken invriezen. Dit is om parasieten te doden die in bepaalde delen van de wereld (volgens mij de pacific) bij de zalm voorkomt. Maar het schijnt dat de meeste zalm die wij kopen, en verwerken/voeren aan de honden gekweekt is in Nederland. Hier word alle (in ieder geval zalm) eerst ingevroren :)
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 26-06-2007 06:12

[quote="Jamie & Ayla"][quote="Monique"] Veel informatie kun je vinden op: www.barfplaats.nl of www.voernatuurlijk.nl of www.natuurlijkeveoding.nl[/quote]

ik heb me aangemeld op barfplaats en voornatuurlijk ; zo af en toe wil ik de carnibest wel doorbreken met barfdingen :wink: en wil daar wel over lezen enzo :wink:[/quote]

leuk nog meer poedels...... :D :D :D :D :D
ga gelijk even kijken en net doen of ik van niets weet :) :)
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 03-07-2007 12:34

Nou hier ligt inmiddels al een zalmkop in de vriezer ! Voor de zekerheid ook maar, geen idee of het een gekweekte zalm is of niet... maar het is zo'n groooot ding, dat de honden eerst nog maar moeten wennen aan kleine visjes. Wat heeft zo'n beest trouwens een scherpe tanden ! Kan dat geen kwaad als de honden er op kauwen? Mijn vinger zat er bijna aan vast, omdat ik even wou voelen :lol:
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 04-07-2007 17:33

[quote="Jippie"]Nou hier ligt inmiddels al een zalmkop in de vriezer ! Voor de zekerheid ook maar, geen idee of het een gekweekte zalm is of niet... maar het is zo'n groooot ding, dat de honden eerst nog maar moeten wennen aan kleine visjes. Wat heeft zo'n beest trouwens een scherpe tanden ! Kan dat geen kwaad als de honden er op kauwen? Mijn vinger zat er bijna aan vast, omdat ik even wou voelen :lol:[/quote]

Alles gaat restloos op :D
ogen (vinden ze het lekkerste), tanden alles....... :?
Plaats reactie