filmpje demonstratie vorig weekend

Alles over agility !
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

filmpje demonstratie vorig weekend

Bericht door Jamie & Ayla » 17-06-2007 01:29

Vorig weekend verzorgde onze hondensportclub een demonstratie bij een Kasteelfair, Kasteel Middachten in De Steegh. Er is toen blijkbaar een filmpje gemaakt tijdens de behendigheid en flyball rondjes. Ze hebben er een erg leuke compilatie van gemaakt. Helaas is hij wat lang en moet je hem downloaden geloof ik wil je hem zien. Bij behendigheid komen wij bij minuut 4.30 langs LOL en bij flyball zijn we vooral in het begin en tegen het eind in beeld (verder continue actief ze hadden bijna geen flyballers). Flyball heeft Jamie nooit echt gedaan, ooit een klein beetje geoefend en wat lesjes gehad maar nooit ECHT. Dit was echt een gelegenheidsteam voor de demo .... :roll: . Wel erg leuk maar het was errug warm !!!!. Ik was gewoon doorweekt van het zweet echt niet leuk meer :( .

[url]http://www.doezeninaction.info/videos20 ... ten_10.htm[/url]

Naja Jamie is niet te missen: de enige poedel en hij is zilvergrijs ..
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 17-06-2007 05:20

leuk filmpje, hoor :)
ook leuk om weer wat bekende gezichten te zien :D
Loop je ook wedstrijden?
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 17-06-2007 13:54

nog niet :D ... bijna :wink: . 8 juli begin ik, dan heb ik mijn eerste echte wedstrijd in Arnhem !!. Ik wil niet het hele land af dus het wordt vooral in de regio ... En daarbij heb ik het grooooooote RAAKvlak probleem zucht... wat er nog steeds niet helemaal uit is. Ik weet nu dat het niet goed is aangeleerd oftewel: er is nooit aandacht aan besteed. Maarja ik wist dat toen niet, ik wist helemaal niks ... eerste hond, nog nooit behendigheid gedaan etc. Nu weet ik het allemaal dus bij Ayla .... EN ik zit nu niet meer bij de club waar ik met Jamie begonnen ben dus dat scheelt ook LOL.

Loop jij wedstrijden??? ... als je bekende mensen ziet 8) ....
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 17-06-2007 18:42

[quote="Jamie & Ayla"]nog niet :D ... bijna :wink: . 8 juli begin ik, dan heb ik mijn eerste echte wedstrijd in Arnhem !!. Ik wil niet het hele land af dus het wordt vooral in de regio ... En daarbij heb ik het grooooooote RAAKvlak probleem zucht... wat er nog steeds niet helemaal uit is. Ik weet nu dat het niet goed is aangeleerd oftewel: er is nooit aandacht aan besteed. Maarja ik wist dat toen niet, ik wist helemaal niks ... eerste hond, nog nooit behendigheid gedaan etc. Nu weet ik het allemaal dus bij Ayla .... EN ik zit nu niet meer bij de club waar ik met Jamie begonnen ben dus dat scheelt ook LOL.

Loop jij wedstrijden??? ... als je bekende mensen ziet 8) ....[/quote]

:D leuk, wij gaan ook naar Arnhem met Didge, en ja ik loop (liep) veel behendigheid. Ik ben met Rakker begonnen (kruising Terrier) die inmiddels overleden is. Ik heb met haar bij de FHN als bij Cyno gelopen (B-klasse). Met Vienna heb ik ook bij de FHN en Cyno gelopen (B-klasse), en met Kay heb ik in de C gelopen bij Cyno en FHN. Ook meegedaan met het NK in 2003 waarna ik haar terug heb moeten trekken i.v.m rugproblemen. Ook met Vienna loop ik niet meer en heb haar voortijdig terug moeten trekken i.v.m sterke gedragsverandering na sterilisatie.
Mijn vriend is met Didge begonnen en loopt vanaf dit jaar de eerste wedstrijden. Ik fungeer nu als coach :)
Dus als je vraagt of ik thuis ben in de behendigheid, ja alweer een jaartje of 10 ( :cry: :? dus word ik al oud :( :( )
Lysette
Net geboren
Net geboren
Berichten: 235
Lid geworden op: 09-06-2007 16:52

Bericht door Lysette » 17-06-2007 19:56

Leuk filmpje zeg! Hij heeft er echt lol in :D
[img]http://img.photobucket.com/albums/v180/ ... dtek-2.jpg[/img]
In liefdevolle herinnering; Floor & Job
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 17-06-2007 20:18

Wat leuk zeg ! Wat springt hij trouwens hoog, das toch hoger dan dat hij zou moeten op wedstrijden?

Leuk dat je wedstrijden gaat doen.... nu we het toch over agility hebben, wie weet een goeie hondenschool waar ze agility geven?! Liefst wel in Gelderland, en het liefst rondom de veluwe. Wil niet langer dan 45 minuten rijden eigelijk..

Ik train dus met Dazzy en Quapa op de KC maar ze hebben daar geen wedstrijdgroep meer, ik wil dolgraag eens een wedstrijd doen :D Opzich zou ik wel een licentie aan kunnen vragen bij de club, en dan zelf heen gaan, maar heb liever dat ik een beetje begeleid word. Ik denk dat ik met Quapa het eerste wil beginnen, Quapa doet alles wel aardig. Palen moeten nog veel beter, Dazzy doet ook alles wel ok...palen doet zij juist weer fanatiek. Maar de slurf....dat wil ze maar niet ! Ze gaat erin, en gaat weer terug op het moment dat ze hem moeten open duwen....zo jammer. Liefst zou ik zelf een slurf willen hebben, zodat ik het 100x achter elkaar kan oefenen haha
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 18-06-2007 01:51

[quote="Monique"] :D leuk, wij gaan ook naar Arnhem met Didge, en ja ik loop (liep) veel behendigheid. Ik ben met Rakker begonnen (kruising Terrier) die inmiddels overleden is. Ik heb met haar bij de FHN als bij Cyno gelopen (B-klasse). Met Vienna heb ik ook bij de FHN en Cyno gelopen (B-klasse), en met Kay heb ik in de C gelopen bij Cyno en FHN. Ook meegedaan met het NK in 2003 waarna ik haar terug heb moeten trekken i.v.m rugproblemen. Ook met Vienna loop ik niet meer en heb haar voortijdig terug moeten trekken i.v.m sterke gedragsverandering na sterilisatie.
Mijn vriend is met Didge begonnen en loopt vanaf dit jaar de eerste wedstrijden. Ik fungeer nu als coach :)
Dus als je vraagt of ik thuis ben in de behendigheid, ja alweer een jaartje of 10 ( :cry: :? dus word ik al oud :( :( )[/quote]

ahhh jij bent een hele echte dus :D 8) !!!!! harstikke leuk !!!! Ik zal eens kijken of ik Didge kan vinden bij de inschrijvingen van 8 juli in Arnhem !!!! Leuk joh!!!! We moeten elkaar toch wel kunnen herkennen tussen al die border collies valt een ander ras zeer gauw op :roll: :shock: . Kweenie of je ddan oud bent LOL ... volgens mij kan je al heeeeeel jong beginnen met behendigheid als handler :wink: hihi .. wel erg jammer dat dat jijzelf niet meer kan lopen zeg :( ik vind het hele spel tussen handler en hond zo ontzettend boeiend EN ook erg ingewikkeld nog ... lijkt me leuk om je te zien. Gaat Vienna mee 8 juli???.
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 18-06-2007 01:52

[quote="Lysette"]Leuk filmpje zeg! Hij heeft er echt lol in :D[/quote]

jaaaaaa :D :lol: tis zn lust en zn leven :D
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 18-06-2007 01:58

[quote="Jippie"]Wat leuk zeg ! Wat springt hij trouwens hoog, das toch hoger dan dat hij zou moeten op wedstrijden? [/quote]

Jamie heeft de 'pech' dat hij een klein beetje te groot is geworden. Hij heeft een schofthoogte van 44 cm !!!!! en de Large klasse begint bij 43 cm lol. Dus dit is wel de hoogte die hij moet springen bij wedstrijden !. Hij heeft er nooit problemen mee gemaakt. Het enige wat hij bij de demonstratie flikte was als ik hoog zei, dat hij eronder door ging :roll: :shock: .. of dat aan mij lag of omdat hij de clown wilde uithangen (hij doet dit normaal NOOIT) ivm publliek en de situatie dat weet ik niet LOL. Met poedels weet je het nooit is mijn ervaring *zucht* :roll: .

[quote="Jippie"]
Leuk dat je wedstrijden gaat doen.... nu we het toch over agility hebben, wie weet een goeie hondenschool waar ze agility geven?! Liefst wel in Gelderland, en het liefst rondom de veluwe. Wil niet langer dan 45 minuten rijden eigelijk..

Ik train dus met Dazzy en Quapa op de KC maar ze hebben daar geen wedstrijdgroep meer, ik wil dolgraag eens een wedstrijd doen :D Opzich zou ik wel een licentie aan kunnen vragen bij de club, en dan zelf heen gaan, maar heb liever dat ik een beetje begeleid word. Ik denk dat ik met Quapa het eerste wil beginnen, Quapa doet alles wel aardig. Palen moeten nog veel beter, Dazzy doet ook alles wel ok...palen doet zij juist weer fanatiek. Maar de slurf....dat wil ze maar niet ! Ze gaat erin, en gaat weer terug op het moment dat ze hem moeten open duwen....zo jammer. Liefst zou ik zelf een slurf willen hebben, zodat ik het 100x achter elkaar kan oefenen haha[/quote]

Ik train bij De Nevelhorst in Didam; dit ligt vlakbij Zevenaar en zij trainen behendigheid op 2 avonden (maandag en woensdag). Ik vind de begeleiding en de sfeer erg leuk. Het is geen KC maar echt hondensportclub. Maar de veluwe, nee dat is het niet :(. Mss weet iemand anders wat meer in de buurt.
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 18-06-2007 05:37

[ Gaat Vienna mee 8 juli???.[/quote]

Ja, het is altijd een hele volksverhuizing :D , tenten, honden, benches, koelboxen, tassen, enz

Te herkennen zijn we zo......tis en blijft een vreemde combinatie met 1 grote poedel en 2 australian cattledogs :D
En, we hebben een leuk logo op de tent :D
BARF betekent dus bones and raw food, maar nu heeft iemand op Barfplaats er iets anders op verzonnen, en deze kun kun je dan uitprinten, en op je tent hangen. Wij hebben hem ook op de auto:
B (bijna)
A (altijd)
R (rondje)
F (foutloos)
:D :D :D :D :D :D
Plaats reactie