filmpje demonstratie vorig weekend

Alles over agility !
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 18-06-2007 13:21

Ooh Deventer dat is opzich best te doen.
Mag ik eens komen kijken?! Ik wil ook nog in de buurt hier ergens kijken, Almere zit ook een agilityschool misschien dat ik daar ook eens kan kijken. Moet gewoon hier en daar maar gaan rondkijken, en dan beslissen waar mij het 't leukste lijkt ;-)
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 18-06-2007 13:25

[quote="Jamie & Ayla"][quote="Jippie"]Wat leuk zeg ! Wat springt hij trouwens hoog, das toch hoger dan dat hij zou moeten op wedstrijden? [/quote]

Jamie heeft de 'pech' dat hij een klein beetje te groot is geworden. Hij heeft een schofthoogte van 44 cm !!!!! en de Large klasse begint bij 43 cm lol. Dus dit is wel de hoogte die hij moet springen bij wedstrijden !. Hij heeft er nooit problemen mee gemaakt. Het enige wat hij bij de demonstratie flikte was als ik hoog zei, dat hij eronder door ging :roll: :shock: .. of dat aan mij lag of omdat hij de clown wilde uithangen (hij doet dit normaal NOOIT) ivm publliek en de situatie dat weet ik niet LOL. Met poedels weet je het nooit is mijn ervaring *zucht* :roll: .
[/quote]

Oooh vandaar ! Ja mijn Quapa is 45 cm. moet dus ook net large springen, ik train nu gewoon medium. Omdat ze even een dip had en we dachten dat het misschien even te hoog was, bleek dus niet te zijn....ze wou lekkerder eten krijgen na afloop van het rondje. hahah

Vanaf hoeveel cm moet je medium springen eigelijk?
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 18-06-2007 14:21

[quote="Jippie"]Ooh Deventer dat is opzich best te doen.
Mag ik eens komen kijken?! Ik wil ook nog in de buurt hier ergens kijken, Almere zit ook een agilityschool misschien dat ik daar ook eens kan kijken. Moet gewoon hier en daar maar gaan rondkijken, en dan beslissen waar mij het 't leukste lijkt ;-)[/quote]

ja hoor. Geen probleem. We trainen op woensdagavond van 18.30 - 20.30 uur. Misschien dat het in de zomermaanden hier en daar wat ingekort word i.v.m vakanties. Misschien voor de zekerheid even bellen (0570-624239 mijn trimsalon)
Voor de route: http://www.gea-veenstra.com/site/index.htm (klik op cursus waterrotten, en dan route)
Plaats reactie