Ook een waarschuwing voor jullie!!!!!!!!!!

Alles omtrent het fokken, vragen? Plaats het hier.
Plaats reactie
Anneke
Net geboren
Net geboren
Berichten: 211
Lid geworden op: 08-08-2007 13:45

Ook een waarschuwing voor jullie!!!!!!!!!!

Bericht door Anneke » 24-03-2008 19:03

Onderlaats kwam ik een bericht tegen over een koningspoedel met de naam mandy. Die naar een nieuwe eigenaar zou zijn gegaan. Ik ben ik en laat dit niet met rust. En ja het kwam uit mijn gedachten. Deze Mandy is dus de moeder van mijn zwarte poedelpup.

Maar hier bleef het niet bij. Ben verder gaan speuren, en ja weer kwam mijn gevoel uit. Mandy nog geen jaar bij haar nieuwe eigenaar was weer gedekt. En jawel door dezelfde reu Andy.

Dus de moeder en de vader van mijn pup.

Al eerder heb ik hier geschreven dat mijn zwarte een zwart gewolkt gebit heb. Fokker reageer niet, wel menig andere fokker. Het is dus eigenlijk gewoon wolf, wat vroeger ook veel voor kwam bij de mens. En ja het zit in verschillende bloedlijnen. En ja is ook erfelijk.

Tsja ik ben ik en heb deze mensen, de nieuwe eigenaren zelf hierover op de hoogte gesteld. Helaas hebben deze mensen nooit de moeite genomen, om ook maar 1 woord te typen naar mij.

Nu op marktplaats staat dus dit nest aangeboden. Met inderdaad mooie foto's en uitleg over zowel de moeder als de vader hond.

Mijn maag keer ervan om, ik weet ik mag niets zeggen. ik ben aan mijn poedel gekomen door toen die lieve fokker. Maar nog dan vind ik dat dit probleem niet door gefokt mag worden.

Ik kan jullie hier alleen maar voor waarschuwen.
Het nestje waar ik over praat leg in Monster.
Plaats reactie