1 jarige dwergpoedel herplaatsing

Alles omtrent het fokken, vragen? Plaats het hier.
Plaats reactie
Martha
Berichten: 6
Lid geworden op: 14-12-2007 22:30

1 jarige dwergpoedel herplaatsing

Bericht door Martha » 27-02-2008 12:27

Ik zoek al enige tijd naar een toy- of kleine dwerg. Niet voor show of een te fokken, alleen fijn in ons gezinnetje.
Ik ben opgegroeid met allerlei honden en toen de poedel in mijn jeugdjaren in mijn leven kwam was ik verkocht.
De bedoeling was eigenlijk dat ik een pup zou kopen zo halverwege augustus en ik ben toen bij poedelparadijs in Aalter terecht gekomen. Wie heeft ervaring met dit adres?

Gisteren ging ik verder op zoek en vond ik dit schatje: ik ben helemaal verliefd en heb zonet een mailtje gestuurd met nog enkele vragen en om haar direkt te reserveren voor ons.

Het bericht is gedeeltelijk door mij verwijderd op 01-04-08 om reden dat de koop niet is doorgegaan. Binnenkort krijg ik mijn 2e schouderoperatie en ik wil eerst dat die gedaan is inclusief de revalidatie.
Nijsluc
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-06-2007 20:59

Bericht door Nijsluc » 27-02-2008 15:00

zijn heel betrouwbare mensen en de prijs is zeker niet overdreven

:D
"""""""""SUSKE""""""""""
Martha
Berichten: 6
Lid geworden op: 14-12-2007 22:30

nog even een vraagje

Bericht door Martha » 27-02-2008 16:50

Ondertussen al antwoord op m'n mailtje: Ze gaat zonder stamboom weg omdat wij niet met haar kunnen fokken (ze heeft namelijk haar voortandjes wat scheef staan waardoor ik haar niet kan showen). Ze heeft hier overigens totaal geen last van met eten en ook zie je dit niet aan de buitenkant van haar snuitje.

Weten jullie of ze hier later wel last van kan krijgen??


groetjes

Martha
Plaats reactie