Ayla heeft oorontsteking en update tanden

Alles over gezondheid hier. Let op: Bij twijfel of ernstige zaken altijd de DA inlichten !
Plaats reactie
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Ayla heeft oorontsteking en update tanden

Bericht door Jamie & Ayla » 04-08-2007 13:48

Omdat er steeds zwarte troep uit haar oor kwam, veel :( en zoveel dat ik ontzettend vaak haar oren moest schoonmaken; was ik afgelopen maandag toch maar even naar de DA geweest. Ze heeft dus dubbele oorontsteking; ik moet nu 2 wk lang 2x per dag met surolon druppelen (naja tis zalf in een druppelflesje oid) ... nu na 5 dagen komt er geen zooi meer uit haar oor !!!! Alleen het is nu heel erg vochtig in beide oren, komt natuurlijk vd oorcleaner en de surolan maar houdt dat niet de ontsteking in stand? of is het de surolan die het vochtig houdt ? weet iemand dat?

De DA heeft ook gelijk naar haar tandjes gekeken; de 2 extra kiezen die 2 mnd geleden waren ontdekt zijn gelukkig geen kiezen maar het waren erg uitstekende punten van dr kaak :lol: :lol: ... die is nu goed gegroeid dus je ziet er niks van meer ;). Haar onderhoektandjes die naar binnen toe stonden had ik goed geduwd en ze hoeft geen beugel nu hihi ;). En dr overbeet is afgenomen, hij is er nog wel maar een stuk minder :D. Ben wel blij dat dr kaak/tand problemen zijn afgenomen want ik maakte me daar wel zorgen om !.
Lysette
Net geboren
Net geboren
Berichten: 235
Lid geworden op: 09-06-2007 16:52

Bericht door Lysette » 04-08-2007 16:43

Gelukkig maar!
Jip heeft ook ooit oorontsteking gehad. De dierenarts zei dat ik het wel echt af moest maken omdat het soms kan lijken of het over is maar dan diep in het oor nog niet helemaal goed zit. Als je dan te vroeg stopt komt het zo weer terug. Toen ik ben gestopt heeft de dierenarts haar oren nog een keer extra gecheckt (na een dag of 3) of alles echt weg was.
Ze heeft er gelukkig nooit meer last van gehad :D
[img]http://img.photobucket.com/albums/v180/ ... dtek-2.jpg[/img]
In liefdevolle herinnering; Floor & Job
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Re: Ayla heeft oorontsteking en update tanden

Bericht door Monique » 04-08-2007 19:08

[quote="Jamie & Ayla"]Omdat er steeds zwarte troep uit haar oor kwam, veel :( en zoveel dat ik ontzettend vaak haar oren moest schoonmaken; was ik afgelopen maandag toch maar even naar de DA geweest. Ze heeft dus dubbele oorontsteking; ik moet nu 2 wk lang 2x per dag met surolon druppelen (naja tis zalf in een druppelflesje oid) ... nu na 5 dagen komt er geen zooi meer uit haar oor !!!! Alleen het is nu heel erg vochtig in beide oren, komt natuurlijk vd oorcleaner en de surolan maar houdt dat niet de ontsteking in stand? of is het de surolan die het vochtig houdt ? weet iemand dat?
MISSCHIEN EEN KWEEK LATEN MAKEN??

De DA heeft ook gelijk naar haar tandjes gekeken; de 2 extra kiezen die 2 mnd geleden waren ontdekt zijn gelukkig geen kiezen maar het waren erg uitstekende punten van dr kaak :lol: :lol: ... die is nu goed gegroeid dus je ziet er niks van meer ;). Haar onderhoektandjes die naar binnen toe stonden had ik goed geduwd en ze hoeft geen beugel nu hihi ;). En dr overbeet is afgenomen, hij is er nog wel maar een stuk minder :D. Ben wel blij dat dr kaak/tand problemen zijn afgenomen want ik maakte me daar wel zorgen om !.[/quote]
DIDGE HAD DIT OOK (MAAR ALS PUP BIJ HET WISSELEN. KREEG TOEN VAN DR. FOREEST ADVIES HEM EEN PAAR KER PER DAG VOORZICHTIG IN EEN HARDE BAL TE LATEN "HAPPEN". IS HELEMAAL GOED GEKOMEN
HIJ IS ZELFS VANMIIDDAG GEVRAAGD VOOR ZIJN 1E DEKKING :D
SPANNEND :)
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 05-08-2007 00:32

Ahh arme Ayla...niet leuk iets aan je oren hebben.. :roll:
Fijn dat haar gebit de goeie kant op gaat :wink:

Hoop dat haar oortjes gauw over zijn ! Beterschap !
davy
Net geboren
Net geboren
Berichten: 220
Lid geworden op: 18-06-2007 00:13

Bericht door davy » 04-03-2008 13:24

ooronsteking is niet gemakkelijk weg te krijgen...
Men moet erg constant zijn om die ooronstekng weg te krijgen
wandelen en sporten met mijn honden,
zolang het maar leuk is

[img]http://img.photobucket.com/albums/v337/ ... Image3.jpg[/img]
Plaats reactie