leuk model ?

Poedels in model!
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 02-07-2007 22:19

ik heb wat foto's gevonden, maar zoals ik al zei...niet al te duidelijk (helaas).
Deze is wat aan de grote kant, maar wist niet of je anders het verschil kon zien. Links is Vienna in karekul model (als je het kunt zien), Rechts is Rakker, mijn bastaardje die ik in 2003 heb moeten inslapen :cry: , en beneden is Bibi, die inmiddels ook alweer 1 1/2 jaar naar de hondenhemel is :cry: Met dit drietal is mijn carriere in de honden begonnen alweer 13 jaar geleden
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r262 ... /VRB-1.jpg[/img]
Dit is van links naar rechts: Vienna (toen ze hoognodig geknipt moest worden), Didge, Jaguita van een kennis, en Kay. Het lijkt hier of Vienna hier een beetje scheef geknipt is op de rechterschouder, maar ze was hier net geopereerd aan haar schouder. Ik scheer de nekken van mijn eigen poedels altijd vrij kaal met de snuiten mee op 2mm. De kuif laat ik altijd overlopen in de schouderpartij. Dus geen "afgekapte" kuif.
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r262 ... CT1358.jpg[/img]
Hier staat Eddy Vienna te kammen op onze vakantie 2 jaar geleden in Belgie. Krijg je een iets beter idee van het model wat er nu in zit (hoop ik :shock: )
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r262 ... CT1139.jpg[/img]
tis een beetje vreemd......maar wel erg handig als je in de sneeuw moet lopen met veel vacht aan je poten, en binnen no time dikke klonters aan je poten hebt hangen zodat je niet meer kunt lopen. Gewoon elastische bandages er om heen doen :)
Gegarandeerd succes met voorbijgangers :)
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r262 ... CT1229.jpg[/img]
Als ik Vienna weer ga knippen zal ik een goede foto van haar maken :D
Lysette
Net geboren
Net geboren
Berichten: 235
Lid geworden op: 09-06-2007 16:52

Bericht door Lysette » 02-07-2007 22:24

[quote="Monique"]ik heb wat foto's gevonden, maar zoals ik al zei...niet al te duidelijk (helaas).
Deze is wat aan de grote kant, maar wist niet of je anders het verschil kon zien. Links is Vienna, Rechts is Rakker, mijn bastaardje die ik in 2003 heb moeten inslapen :cry: , en beneden is Bibi, die inmiddels ook alweer 1 1/2 jaar naar de hondenhemel is :cry:
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r262 ... /VRB-1.jpg[/img][/quote]
Rakker lijkt veel op mijn eerste hondje Floor. alleen was Floor helemaal wit. Maar haar broertje was wel zwart. Leuk hondje zeg! (de andere twee zijn ook leuk hoor :D ).
[img]http://img.photobucket.com/albums/v180/ ... dtek-2.jpg[/img]
In liefdevolle herinnering; Floor & Job
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 02-07-2007 22:34

Rakker was een echte donderstraal, en deed alles wat god verboden had. Een aanlopertje, maar veel van deze hond geleerd. En veel verschillende 1 e prijzen op keuringen voor rasloze honden. Maar liet me op behendigheidswedstrijden vaak staan op de clown uit te hangen. Nu kan ik er om lachen, maar toen :oops: :x Op mijn site van de trimsalon (www.devrolijkeviervoeter.nl) staat een mooi gedicht, opgedragen aan deze doerak. A once in a lifetime dog!! :)
Lysette
Net geboren
Net geboren
Berichten: 235
Lid geworden op: 09-06-2007 16:52

Bericht door Lysette » 03-07-2007 16:00

Mooi gedicht!
Hij klinkt als karakter ook helemaal als Floor :lol: Die kon me ook ontiegelijk voor l*l zetten op wedstrijden. Maar verder, een gouden hondje!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v180/ ... dtek-2.jpg[/img]
In liefdevolle herinnering; Floor & Job
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 03-07-2007 16:30

thnks voor de foto's !!! Wow ik vind Rakker een schatje :D en Bibi ziet er ook prachtig uit :D :D . Wat is Vienna overigens mooi slank zeg, kan je goed zien op die vakantie-borstel foto :). Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen lol dus de vacht blijft nog ff staan :oops:
Nijsluc
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-06-2007 20:59

Bericht door Nijsluc » 03-08-2007 15:51

Jamie

Ayla is een zeeeer mooie pup ,je ziet nog wat nesthaar zitten maar ik ben er zeker van dat deze pup op shows er minstens veelbelovend zal krijgen.

Mooie vorm , laat zich mooi zien , mooie vacht voor een pup ,,,prima

Een poedel om "U" tegen te zeggen

Luc :D
"""""""""SUSKE""""""""""
Jamie & Ayla
Net geboren
Net geboren
Berichten: 150
Lid geworden op: 13-06-2007 23:53

Bericht door Jamie & Ayla » 07-08-2007 01:20

[quote="Nijsluc"]Jamie

Ayla is een zeeeer mooie pup ,je ziet nog wat nesthaar zitten maar ik ben er zeker van dat deze pup op shows er minstens veelbelovend zal krijgen.

Mooie vorm , laat zich mooi zien , mooie vacht voor een pup ,,,prima

Een poedel om "U" tegen te zeggen

Luc :D[/quote]

dankjewel :oops: :D ... maar uhm ze gaat niet naar shows :oops: ; Ik heb ooit met Jamie 2x een clubmatch gedaan maar ik trek vind het helemaal niet leuk om te doen :shock: . Dus ze hebben kort haar bij mij; en ik ben met Ayla bezig met gehoorzaamheid C, als ze 1 is gaan we ook behendigheid erbij volgen. :D

Maar wel erg leuk om te horen dat Ayla 'goed' in elkaar zit. Het enige wat trouwens niet goed is: navelbreukje en een overbeet in het gebit. Een trimster die ik ken zei dat ik dan het wel kan vergeten (door het gebit) in shows; dat vond ik niet erg hoor, zoals ik al schreef ik doe liever geen shows 8)
Nijsluc
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-06-2007 20:59

Bericht door Nijsluc » 09-08-2007 19:27

[quote="Jamie & Ayla"][quote="Nijsluc"]Jamie

Ayla is een zeeeer mooie pup ,je ziet nog wat nesthaar zitten maar ik ben er zeker van dat deze pup op shows er minstens veelbelovend zal krijgen.

Mooie vorm , laat zich mooi zien , mooie vacht voor een pup ,,,prima

Een poedel om "U" tegen te zeggen

Luc :D[/quote]

dankjewel :oops: :D ... maar uhm ze gaat niet naar shows :oops: ; Ik heb ooit met Jamie 2x een clubmatch gedaan maar ik trek vind het helemaal niet leuk om te doen :shock: . Dus ze hebben kort haar bij mij; en ik ben met Ayla bezig met gehoorzaamheid C, als ze 1 is gaan we ook behendigheid erbij volgen. :D

Maar wel erg leuk om te horen dat Ayla 'goed' in elkaar zit. Het enige wat trouwens niet goed is: navelbreukje en een overbeet in het gebit. Een trimster die ik ken zei dat ik dan het wel kan vergeten (door het gebit) in shows; dat vond ik niet erg hoor, zoals ik al schreef ik doe liever geen shows 8)[/quote]


Een overbeet is natuurlijk een mankement maar er is nooit een poedel die 100% aan de standaard voldoet. :D
"""""""""SUSKE""""""""""
Anneke
Net geboren
Net geboren
Berichten: 211
Lid geworden op: 08-08-2007 13:45

Bericht door Anneke » 13-08-2007 23:44

Hier scheer ik de poedels: snuit 3 mm
staartaanzet ook 3 mm
tenen 1 mm

Vacht 19 mm deze is net pas uit en is fantastich.
en de poten knip ik op lengte.
Jippie
Site Admin
Site Admin
Berichten: 310
Lid geworden op: 03-05-2007 21:08

Bericht door Jippie » 14-08-2007 11:42

[quote="Anneke"]Hier scheer ik de poedels: snuit 3 mm
staartaanzet ook 3 mm
tenen 1 mm

Vacht 19 mm deze is net pas uit en is fantastich.
en de poten knip ik op lengte.[/quote]

En nu moet je eigelijk nog ff een foto laten zien :wink: :)
Plaats reactie