Problemen na bezoek trimsalon

Poedels in model!
Sacha
Berichten: 85
Lid geworden op: 25-07-2007 07:59

Bericht door Sacha » 17-08-2007 18:14

Ik sluit me hier helemaal bij aan. :D Ik wilde alleen jullie standpunt weten, vooraleer ik me hierover uitliet. Heb vanmiddag trouwens - heel onverwachts- nog de man :? van de vrouw van de trimsalon aan de lijn gehad. Hij wilde mijn kant van het verhaal ook eens horen. Vind ik al helemaal niet echt professioneel, maar hij concludeerde dat het een storm in een glas water was, want zij had nogal zitten "brullen" na ons telefoontje. Echt, nooit meer hier, al is het de laatste "trimster" in de buurt. Ik hoop trouwens dat onze Jazz geen trauma hierdoor heeft opgelopen, want buiten de vlooien heeft Jazz bijna 2 dagen "krom" gelopen door de pijn van het te kort scheren.

Groetjes
Sacha
Anneke
Net geboren
Net geboren
Berichten: 211
Lid geworden op: 08-08-2007 13:45

Bericht door Anneke » 17-08-2007 20:27

Ik moet er niet aan denken om vlooien te hebben. Zelf loop je dan toch ook niet lekker in je trimsalon.

Heel kinderachtig hoor dat ze gaat zitten janken en haar man nog eens laat bellen.

Ben benieuwd of je het geld van de DA krijgt.

En ik hoop dat je hond geen trauma heb opgelopen. Als je naar een andere trimster gaat vertel haar dan ook gelijk waar je hond niet tegen kan. Het blijft even gissen, maar je moet het wel gaan uitproberen.
Laat de haren niet te lang worden, gaat over niet al te lange tijd weer naar een trimsalon.

Mijn poedels pakken we elke 3 weken aan. en dan om en om. De ene 3 weken de snoeten, staart en tenen. De andere drie weken de rug en buik. En de poten bij knippen. Dus eigenlijk elke drie weken op de tafel.
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 18-08-2007 06:18

[quote="Sacha"]Hallo iedereen,

Ik heb kontakt gehad met de hondentrimsalon. Ik kreeg een hele discussie over me heen, dat het normaal was dat er in elke hondentrimsalon vlooien waren. :shock: :shock: En dat zij er niets aan kon doen, dat men een hond met vlooien bracht. Op mijn antwoord dat ze dan de honden gescheiden kon neerzetten, werd een beetje weggelachen. Uiteindelijk ging ze toch de onkosten betalen die ik bij de dierenarts heb moeten maken. Het was de tweede keer dat de honden daar geweest zijn, en eigenlijk kwam het er op neer dat het vorige keer toch goed was gegaan, dus wat is het probleem dan.

Hoe vinden jullie deze gang van zaken ?

Groetjes
Sacha[/quote]

Ik vind het een onzin verhaal. IK vind niet dat het normaal is dat er in elka trimsalon vlooien zijn. Dit heeft iets te maken met de persoon zelf, en de hygiene waarmee ze werkt. Schande :D
Zou er niet aan moeten denken dat ik hier vlooien heb.......loopt loopt toch iedereen bij je weg. En wat te denken van mijn eigen honden die geregeld in de trimsalon komen :cry:
Oke, ik ben ook geen heilig boontje, en hier worden echt wel eens honden met vlooien binnen gebracht. Maar dan word er daarna wel grondig schoongemaakt, en alles goed gezogen, enz.
Maar dat ze je de onkosten van de DA betaald, wil ook wat zeggen!! Dit doe je echt niet (tenminste ik niet ) als je in je recht staat.
Ik zou de ABHB eens inlichten en mooi een ander opzoeken :?
Sacha
Berichten: 85
Lid geworden op: 25-07-2007 07:59

Bericht door Sacha » 18-08-2007 20:42

Hai allemaal,

Heb inmiddels de ABHB ingelicht, nog geen reaktie gehad. En inderdaad mijn honden gaan daar nooit meer heen. Weer een levensles wijzer geworden.

Groetjes
Sacha
Monique
Net geboren
Net geboren
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-06-2007 13:03

Bericht door Monique » 18-08-2007 21:24

[quote="Sacha"]Hai allemaal,

Heb inmiddels de ABHB ingelicht, nog geen reaktie gehad. En inderdaad mijn honden gaan daar nooit meer heen. Weer een levensles wijzer geworden.

Groetjes
Sacha[/quote]

blijven bellen, hoor! ABHB is ook niet zo snel :cry:
davy
Net geboren
Net geboren
Berichten: 220
Lid geworden op: 18-06-2007 00:13

Bericht door davy » 25-08-2007 01:37

je hebt groot gelijk dat je daar nooit meer heengaat.
Mensen toch, ik zou er zelfs mijn honden niet meer durven laten gaan
knuffel voor jazz
wandelen en sporten met mijn honden,
zolang het maar leuk is

[img]http://img.photobucket.com/albums/v337/ ... Image3.jpg[/img]
Plaats reactie